![]() | Osman Sefa AYRILMAZ Ambar Memurluğu
Tel : (454) 777 0 444 / Dahili: 104 Faks: (454) 777 0 555 E-Posta: ambar@alucra.bel.tr |
Görevlendirilen İşler |
|
1- Ambarın sevk ve idaresini sağlamak |
2- Ambara giren her türlü eğitim aracı, madde, eşya, makine, malzeme ve benzeri şeylerin kaydını |
3- Tüm demirbaşı; yangın, çürüme, bozulma, akma gibi her türlü tehlike ve zararlardan korumak, kendilerinin alamayacakları koruma tedbirleri için ilgililere yazılı olarak bilgi vermek |
4- Ambara giren malzeme ve malları tasnifli, tertipli ve iyi bir durumda muhafaza etmek |
5- Ambara giren ve sayılan malzeme ve eşyayı yetkililerin yazılı emirlerine dayanarak, |
6- Başka yerlerden gelen malların ambara girişlerini düzenlemek |
7- Ambardan sevk edilecek mal ve malzemenin sevk belgelerini düzenlemek |
8- Ambar mizanlarını çıkarmak ve bunların muhasebe ile uygunluğunu sağlamak |
9- Ambarda saklanan malzeme ve eşyalarda meydana gelen hasarlar için gerekli tutanakları düzenlemek |
10- Kayıtlardan çıkarılacak veya imha edilecek malzeme ve eşya için gerekli işlemleri yapmak |
11- Personele Görev Kağıdı vererek araçları gidiş-dönüşte kontrol etmek |
12- Şehirler arası yolluk rayiç belgesi düzenlemek |
13- Mal ve Hizmet Alımı (Akaryakıt-Lastik vb.) |
14- Kırtasiye, Market, Akaryakıt vb. Alım Fişlerini Düzenlemek ve Malzemeyi Teslim Almak |
15- Belediye taşıtlarıyla ilgili tüm işlemleri takip etmek (Sigorta, Muayene vb.) |
16- Su Analiz Raporu ve Ödeme Takip İşlemleri |
17- Elektrik Abonelik Uygunluk Yazısı İşlemleri |
18- Ayniyat ve Ambar Birimi ile alakalı diğer işlemler |
Birim Adına Yapılması Gerekenler |
|
1- Ayniyat ve Ambar Birimi ile alakalı Belediye adına yönetmelik hazırlanması |
2- E-Belediye Sisteminin ve birim telefonunun aktif olarak kullanılması |
3- Birim CİMER başvurularının zamanında cevaplandırılması |
4- Dosyalama ve tasnif işlemlerinin düzenli olarak yapılması |
5- E-posta adresi olarak ambar@alucra.bel.tr adresinin kullanılması |
6- İdari birimlerle uyum ve koordinasyonun sağlanması |


