Ambar Memurluğu

Ambar Memurluğu

logo2

Osman Sefa AYRILMAZ

Ambar Memurluğu

 

Tel   : (454) 777 0 444 / Dahili: 104

Faks: (454) 777 0 555

E-Posta: ambar@alucra.bel.tr 

Görevlendirilen İşler

 

1- Ambarın sevk ve idaresini sağlamak

2- Ambara giren her türlü eğitim aracı, madde, eşya, makine, malzeme ve benzeri şeylerin kaydını
tutmak, muhafaza etmek

3- Tüm demirbaşı; yangın, çürüme, bozulma, akma gibi her türlü tehlike ve zararlardan korumak, kendilerinin alamayacakları koruma tedbirleri için ilgililere yazılı olarak bilgi vermek

4- Ambara giren malzeme ve malları tasnifli, tertipli ve iyi bir durumda muhafaza etmek

5- Ambara giren ve sayılan malzeme ve eşyayı yetkililerin yazılı emirlerine dayanarak,
belge karşılığında ilgililere vermek

6- Başka yerlerden gelen malların ambara girişlerini düzenlemek

7- Ambardan sevk edilecek mal ve malzemenin sevk belgelerini düzenlemek

8- Ambar mizanlarını çıkarmak ve bunların muhasebe ile uygunluğunu sağlamak

9- Ambarda saklanan malzeme ve eşyalarda meydana gelen hasarlar için gerekli tutanakları düzenlemek

10- Kayıtlardan çıkarılacak veya imha edilecek malzeme ve eşya için gerekli işlemleri yapmak

11- Personele Görev Kağıdı vererek araçları gidiş-dönüşte kontrol etmek

12- Şehirler arası yolluk rayiç belgesi düzenlemek

13- Mal ve Hizmet Alımı (Akaryakıt-Lastik vb.)

14- Kırtasiye, Market, Akaryakıt vb. Alım Fişlerini Düzenlemek ve Malzemeyi Teslim Almak

15- Belediye taşıtlarıyla ilgili tüm işlemleri takip etmek (Sigorta, Muayene vb.)

16- Su Analiz Raporu ve Ödeme Takip İşlemleri

17- Elektrik Abonelik Uygunluk Yazısı İşlemleri

18- Ayniyat ve Ambar Birimi ile alakalı diğer işlemler

 

Birim Adına Yapılması Gerekenler

 

1- Ayniyat ve Ambar Birimi ile alakalı Belediye adına yönetmelik hazırlanması

2- E-Belediye Sisteminin ve birim telefonunun aktif olarak kullanılması

3- Birim CİMER başvurularının zamanında cevaplandırılması

4- Dosyalama ve tasnif işlemlerinin düzenli olarak yapılması

5- E-posta adresi olarak ambar@alucra.bel.tr adresinin kullanılması

6- İdari birimlerle uyum ve koordinasyonun sağlanması